SKAG’s in Google Ads – Optimaliseer je AdWords.

Posted Leave a commentPosted in Blog

Ben jij als eigenaar van een wesbsite/webshop of als marketeer altijd op zoek naar manieren om AdWords te verbeteren? Minder kosten te maken en méér rendement te behalen? Of gewoon meer leads te genereren zodat je business kan blijven bestaan of groeien? Dan laat ik je graag kennismaken met SKAG’s! Single Keyword Ad Groups (kortweg SKAG’s) zijn een retesterke manier om je Google Ads (AdWords) account te structureren. Een soort van superman cape om je werkzaamheden zo optimaal als mogelijk uit te kunnen voeren. Klinkt goed, toch? Er zijn voldoende […]

WordPress 5.0 Update // Gutenberg, SEO & Twenty Nineteen

Posted Leave a commentPosted in Uncategorized

Even een relevant topic voor WordPress gebruikers of bedrijven die hun website op WordPress hebben draaien en zelf het CMS beheren! De releasedatum voor WordPress 5.0 staat namelijk voor de deur! Mogelijk negeer je alle andere updates die WordPress vaak heeft, maar zeker omtrent SEO is het nu de tijd om even op te letten! Dit wordt namelijk de grootste update voor 2018 (of 2019…). WordPress is de manier waarop gebruikers en ontwikkelaars het CMS gebruiken namelijk volledig aan het vernieuwen met hun nieuwe Gutenberg editor. Je hebt de updates […]

Adblockers meten in Analytics via GTM

Posted Leave a commentPosted in Uncategorized

Ben jij een website of webshop eigenaar, en toon je banners om inkomsten te verwerven? Je hebt je bijvoorbeeld aangesloten bij AdSense, Media.net, RevContent of PopAds. Of zelfs via een RTB platform. Dan kan het zijn dat je inkomsten misloopt. Namelijk doordat personen AdBlockers gebruiken, de beruchte extensies die jouw advertenties blokkeren voor die specifieke bezoekers. Vanwege het toenemende gebruik van Adblockers bestaat er een kans dat een (groot) gedeelte van de bezoekers van jouw website Adblockers gebruikt. Vervelend, maar ook wel begrijpelijk. Veel advertenties zijn de afgelopen jaren nogal […]